One more love

Bad update I know, har jobbat massa och sedan hittat på massa saker så det har inte gått så bra vettni. Har inte fått igång jävla skit grejen för att kunna blogga från telefon!! NÅGON SOM KAN HJÄLPA MIG????.. Aja hihi idag jobbar jag 14-20 hehe ganska litet pass men de blir bra det :)

Först i Fredags var jag på Olearys med familjen och vänner för att fira mamis födelsedag, vi hade skit kul och det var skit mkt folk, man träffade på folk som man inte träffat på länge som Kavoss och det var faktiskt kul och se honom :) Och en annan gammal jobba kompis hihih alltid lika kul! Fredagen slutade med att vi tog en taxi hem till Märsta och älsklingen habi följde med hihi..

Min lördag trodde jag att jag skulle dega hela dagen pga att jag skulle vara bakis höhö men nej åkte in till stan och mötte upp Filippa för att äta ute och sedan gå på bio, jätte skönt att bara chilla fast hahah man vart ganska taggad på att dra ut när man såg alla helt glada och lite lulliga, då ville man själv vara med hahah. Men blev inte så båda skulle jobba dagen efter så det var bättre o inte gå ut :)

Söndagen vart bara jobb med bra OB höhöh.. Nää vänta nu, Sofie och tjejerna skulle gå ut och jag hade tänkt följa med men jobbade så sent så skulle inte hinna, så min underbara mamma gjorde jätte god middag till henne och mig så vi hade söndagsmys jag och mamma :D:D Tända ljus och allting höhö mysiga mamma :)

Måndags jobbade jag till 15:00, efter det hoppade jag på tåget för att möta upp Sofie för att åka till Sollentuna. Vi gick och åt tillsammans och hade det jätte mysigt för oss själva, sedan gick vi och handlade massa smink från Make up store och lite andra grejer i andra butiker :) efter vi var klara efter ett bra tag där så valde vi att gå handla på Ica för att hitta något gott och äta sen när vi kom hem :) Så min måndag var jätte mysig med min älskade syster!

NU är det tisdag och jag ska jobba igen haha, tiden vet ni ju redan :) Sen efter vet jag inte ska nog bara ta det lungt! Så ser min tisdag ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0