Bäst i sommar

Det var en av den bästa dagen under den här sommaren Meria. Jag hade skit kul och hoppas att du hade detsamma för det var din dag.

Dagen började ju med ÖSREGN. Katastrof =( och jag och sofie står på Helenelundstation och väntar på att regnet ska sluuta, Men det gick ganska fort. Behövde bara ringa Ia(Meria) så försvann den på en sekund. Äntligen hos Ia men då var det stressigt vi skulle laga maten och vi hade inte ens fixat oss själva såg ut som häxor =O.. Men vi hann pjffff =D. Maten mättade skit bra man skulle kunna hålla ut hela kvällen så som jag gjorde!. Det blev tacos Muums filiibaabaaa!!

Hinkdags . Jaa vi var 4 st egentligen men vi vart 5 när Rebecca kom in :P vi hade alltså ungefär 35 cider och en Tequilaflarre ! Bäästabäästa...Men det gick åt som fan kände som för lite =O maybe it waaas! men vi var iaf hinkade hela kvällen viktigaste. När alkoholen börjar kännas av såg man äntligen alla på dansgolvet , man såg stjärtarna skaka lite HAHA!! Kvällen var perfekt men som vanligt ska det alltid uppstå TÅRAR! No Comments! Men dagen fortsatte. Från min sida vart dagen det BÄSTA! Grattis igen Ia, hoppas du fick det du ville.

We all loove you girl <3












Det här var bara några av bilderna. Ia ska skicka mer



Kommentarer
Postat av: Paulina

hihi va fina bilder :D

2008-08-29 @ 13:34:35
URL: http://caalipzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0