Grattis Pinguuu

Heeej allaa!

Aa nu har meria precis gått :P hennes storebror kom hit och hämtade henne. Hon skulle förklara vägen in  hahah men hon lyckades inte så bra så hennes brosha fick ta och sätta på GPSN hahaha:D Så nu kom han äntligen fram efter en halv timmes tid hahhaa!! Ta det inte fel ville inte bli av med henne skulle vilja ha haft ett längre sällskap.

Nu ska ja ta och hoppa in i duschen eller alldeles strax ska bara chilla lite här vid datan. Idag ska ja till Kista med ett gäng och fira min kompis födelsedag hahaha han har ingen aning att vi kommer vara där. Han tror att det bara kommer vara han och hans tjej som ska äta middag som en vanlig dag. Men neej:D då kommer vi ett par stycken komma efter och säga SURPRISE :D.. Hoppas han blir glad det:D hahah de tror jag att pingu blir. Senare efter vi har varit och umgåtts där i Kista med en god middag ska vi röra oss hemmåt mot MIG:D och fortsätta kvällen med lite hink dom som själva vill får och dom som inte vill gör det inte:D Hoppas han blir glaaaaaaad:D

Namnen får ni veta sen :D Vill inte råka avslöja nåt den kanske läser min blogg man vet aldrig hahah..
Men nu ska ja ta och draaaaaa Hejduuu allhaaaa :D FRED UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0