DANSEN ÄR MITT LIV


Många stora + + + + + +




Popping är nu min fritidsdans, jag märket att det var verkligen det jag vill dansa med bl.a hihi men ska ju dansa hip hop, ragga, freestyle, dancehall och house också det är det jag vill testa för att se vad mer som verkligen är jag. Så nu popping varje torsdag kl 18:30 Blue hill.

Tre stora + + +



Jazz, det dansar jag i skolan och det är det roligaste av danserna ja har i skolan. Jazzen är mer jag där känner jag mig duktig, mer säker på vad jag gör. Det är nästan all stilat haha eller hur man ska säga, Mitt favorit ämne

Här har vi två stora + +



Nu har vi Modernt, hahaha det är en sån sjuk dans haha men det är också kul. Det kommer så sjuka grejer som (dansa som ett pop corn) eller (dans som ett isberg) haha så sjukt haha det är ju på improvisationen haha underbart. Sen har vi mordernt när vi också dansar efter koregrafi också. I like it!

Och samma här två stora + +



Balett, jag har märkt nu att det är mkt mkt mer arbete med kroppen än vad jag trodde. Man trodde man bara skulle stå där och se fin ut med sina vackra ben och armar. MEN NEJ! så är det inte hela kroppen arbetar man känner musklerna hela tiden. Trodde aldrig att man skulle bli svettig efter en balettlektion men jooo haha det blir man tro mig om man göra allt rätt. BENEN VÄRKER efter varje pass. Jag gillar balett trodde aldrig det men det gör jag faktikst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0