Godmorgon! det gör ont

Godmorgon! ja ja vaknade nyss alltså har jag inte varit i skolan! FAN!! Jag har totlat försovit mig inte med meningen faktiskt.. Hade planer för dagen i skolan plus träffa en kompis.. DUMMA CARRO.. Aja nu är jag vaken måste ta och hoppa in i duschen ska träffa min Pappa idag med sofie:) Vi ska nog trovligen till hem till pappa eller kista.. Kanske både och vem vet. Det ska bli mysigt vi har inte träffat pappa sen innan Grekland:O Länge sen mer en än månad shit.. Det är verkligen dags att ta en träff, saknar faktiskt honom.

Jag har så ont i hela kroppen. Har sån träningsvärk från dansen igår, sa ju att jag var duktigt och verkligen tog i annars skulle jag inte känna så här. Kan inte ens hosta för magen gör så ont. Tror också att jag har ont i nacken pga att jag sovit med två kuddar:$ dumma carro..

Min handled gör så ont! Jag bröt ju min handled för några år sen när jag åkte inlines med två kompisar haha och jag snubblade och tog i mot med händerna( dum gjort).. sen reser jag mig upp och känner hur yr jag blev och så trilla jag på vägen och svimmade och vaknar upp i min killkompis famn. Och när jag vaknar ser jag det....... MIN ARM ÄR BRUTEN!!!!!!Den vart helt svullen och hade en stor bubbla mitt på handleden, så först trodde jag bara att det var en blödning som pappa hade stoppat in i min hjärna. Men nej så var det inte, vi åkte till doktorn så att dom skulle få se och bedömma vad det var och till slut kom vi fram efter en lång tids väntat.. Ja du Caroline vi ser att du har en fraktura i handleden, Varför kom ni inte in tidigare?.. Då fick pappa en chock hahaha han trodde de var en blödning hahaa.. Så då åkte jag hem med gips runt armen hahahhahaa!! Men iaf jag tror doktorn har missat en grej tror de vart två frakturor inte en. Som min Handled ser ut idag tro mig hahah. Är fortfarande känslig, som nu för mkt träning ajajaj!!! inte bra, behöver bandage..




Kommentarer
Postat av: mathilda

haha, sådär var det för mig när jag bröt min tumme!

pappa trodde jag hade stukat den bara, sen nästa dag var den tre gånger så stor och helt blå, vilken chock han fick, HAHAH

2008-09-24 @ 21:38:58
URL: http://mathildi.blogg.se/
Postat av: caroline

hahahahha dom tror alltid att dom har rätt men det har dom inte hahahha

2008-10-10 @ 00:25:26
URL: http://puumpkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0