Onsdag

Idag är det onsdag och skolan börjar imorgon:/..Det känns förjävligt. Så va ska man göra den sista dagen man är ledig? Jo idag ska jag träffa Marina och Linda och vi ska dra hem till deras kompis Johanna och kröka lite :D Jag tror vi ska dit ganska tidigt så det är väl dags att fixa sig snart:).. Efter vi har varit hemma hos henne ska vi fortsätta lite på Paddys :D mysigt ju:D tror vi ska röra oss dit vid 9-10 tiden:) hihi.. Såå jag får iaf en mysigt kväll innan skolan börjar :D .. Men i år ska jag faktiskt ta dansen seriöst! inte slarva.. måste fan ta vara på dansen..Men iaf :D LINDA OCH MARINA IDAG SKA VI HAR DE MYSMYS:D


Linda och jag:D

Jag och Marina:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0