Fredagen 30/1

I fredags så vart ja och Ramin ju bjudna över hem till Vero och Kawoss på middag och lite hink sådära ni vet:D haha det kände fett vuxet ahahahah .. Men det var mysigt det var och maten var skit god asså och det var Kawoss som lagade den och den var såå jävla god:O.. Det vart en sorts kycling sallad med nån skit god sås asså ja dör för den hahaah, Kawoss ska få lära mig den hahaha.. aaa sen senare efter maten så började vi hinka lite hahah. Som bestämt var det bara jag och Kawoss som hade tänkt dricka haha men det var visst inte bara han och jag som vart hinkade hahaha Vero och Ramin också hahahaha.. Lite senare på kvällen så kom Kawoss moster dit och var en skit söt tjej:D hihih hon satte fart på grabbarna haha medans jag och Vero drog och handlade lite gosaker hahaha :D hahh men dagen vart lyckad iaf:D Men det endå som var synd var att ja inte kunde sova kvar eftersom jag skulle jobba dagen efter kl 06:30 skulle ja vara ombytt och klar för att ta ut alla nya varor:o.. Så aa drog hem vid ett sa att Ramin kunde stanna men han följde med mig hem :D hihihihi.. Jaaa det var min fredag :D







Jag är en jätte snäll flickvän måste jag säga :$ hahaha köpte mc donalds efter jobbet till Ramin:D haha tänk dig att du ligger och sover så kommer din älskling efter jobbet hem med mat till dig till sängen :D hihihihi underbart!! hahah..Ville bara skryta lite (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0