Lördagen 31/1

I går var jag på 18års fest i Märsta! Ramins kompis Ibbo fyllde 18år och då åkte vi dit Ramin, jag, Vero, Jonte och Gabbe. Så vi hann vara där i ungefär 30 min senare kom Kawoss, Carro H, Elin , och Joe så var ju ett gäng som kände varandra så man inte kände sig helt ny hahahah. Meen det var jätte många tjejer som var trevlig och några som var lite stela och så ibörjar men sen senare släppt vi loss och dansade hela kvällen:D hahah jag och Vero försökte springa efter Ramin ibörjan för vi kände ju inga och det gjorde han haha men det var inte så lyckat han försvann hela tiden, så tillslut bestämde jag och Vero att vi har kul för oss själva och hinka och dansa sönder oss!! Vi hade inge hink alls med oss :o men dom böjd på allt och det var skit schyst såå vi hade ju inte ens tänkt hinka meen aaa haha det var gratis alkohol vem säger nej ? hahaha så aa vi vart hinkade :D Aaa men dee va naaajs.. Sen senare drog Joe, Jonte, Carro H, Vero och Kawoss hem medans jag, Elin, Gabbe och Ramin stannade kvar ett par timmar till och fortsatte dansa :D sååå då vart det jag och Elin som shakeloss :D hahahah deee va riktigt najs :D ja och Elin hade kul utan Gabbe och Ramin :D vi va med alla andra istället hahaha lite taskigt men dom gjorde samma sak hahaa :D... HAHAHAH får inte glömma åter igen så strippade GABBE och IBBO hahahahah så har det på video på mobilen hahaha :D..


Sen senare när vi tänkte dra hem så åkte vi hem till Kawoss och Vero i stället på en liten efterfest och fortsatte hinka:D hahahah men sen vart det säng dags efter tag hahaha Vero och Kawoss som på en skön säng medans vi andra försökte sova på ett hårt jävla golv hahahahahh.. Såå till slut efter man har försökt sova så bestämde jag mig för att dra hem ahhaha ville ju ha lite sleepitime hahaah :D sååå aa jag och ramin vandrade till Häggvik station från Edsberg :) det var ganska skönt utee. Sen fick vi ju sitta och vänta på att tåget skulle komma hahaha så vi satt där i typ 20-30 min hahaha :D SEEEEEEEEEEEEN var man äntligen hemma i en varm stor säng med underbart sällskap :D





Kmr mer bild sen från Veros kamera, min pajjade:(.. hann inte ta bilder!!


Hur har er helg varit?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0