Hemma från jobbet!

Idag har jag jobbat och varit jätte duktigt:D Jobbade från 12:00-18:00.. Det som va lite synd men ändå kul är att jag bara var vid frukt och grönt idag, ville ju faktiskt sitta i kassa lite också :( fick sitta ungefär en halv timme bara:( .. När dom behövde extra kassor så ropade dom in mig :D hihih.. Men det var jätte kul vid frukt och grönt speciellt med en tjej som jag inte direkt kmr ihåg vad hon heter men underbar var hon och till stor hjälp:D. Tror jag kommer få störta musklerna om jag jobbar så som jag har jobbat idag :D hahah burit massa tunga grejer upp och ner hahaha :D känner lite hur armarna värker hahaha :$  men det är skit kul iaf:D

Och igår jobbade jag också från 16:00- 21:00 :D och satt jag bara i kassa förutom 45 min och då var jag och lärde mig hur jag ska jobba i mejeriet :D kallt vad det iaf:O får fan ta och fixa en flisis :).. Igår jobbade jag med jenny i kassa, hon satt alltså bakom mig och jobbade så det var kul :d hon har jag ju känt sen bebis och så nu har vi träffats igen hihi kuul kuul:D juusteeeeee:D igår fick jag stänga kassan också cooolt va de :D och nu fick man se vad en kassa tjänar in på en dag asså OMG!! tror det går jätte bra för Coop Forum :D hihihi.. jag trivs och hoppas jag inte får sparken för jag älskar det :D!!!!  





PEACE OUT FELLAAAAAAAAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0