64 dagar kvar!!

Nu är det bara 64 dagar kvar till jag fyller 18 år Mohaha.. Jaa jag ränkar dagarna :$ var så jävla sugen på att gå ut i fredags för att Sofie, Ramin, Vero, Katti, Maxine och Natta va ute och klubbade dom murrorna.. Men iaf ja och Agens hade iaf kul här och kollade på film The grudge 3 hahaha den var lite mobbad men ändå läskigt :p hhihihi... och så åkte vi till Helenelund en snabbis med Meria och checka upp läget vad Carro och dom gjorde:) Medans vi satt på tåget uppstod det massa saker som var skiiiiiiiiit läskigt!! förklara mer sen...

Jaa just nu så sitter jag här medsan Vero lånar min dusch:D hihih hon har varit här i två dagar och sovit med oss:D jätte mysigt med hennes sällskap!! Men snart ska hon hem och jag ska till Kista med Papsi och möta Sofie och äta lite maaaaaat:D hihiih... Ramin är och jobbar just nu haahaa så han kan inte följa med:P.. Pappa kmr väl snart så borde klä på mig och så:)... Jag kmr och lägger ett till ägg seeenare:D  BABA FELLAZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0