Heybaberiba

Tjaaatjaaa!!

Har haft fullt upp nu dom senaste dagar så har inte kunnat uppdatera sörru;) va händer idag?
Joo jag ska träffa Vero, Linda, Flippa, Martina och Sofie och vi ska hinka idag dåra:P kanske dra till en kompis till Linda eller hem till Jonte. Vi får se hur det blir tjejerna får ta och välja! Jag bestämde att vara med dom så drar dit dom vill :D.. hihih Vi ska iaf HIINKISH idag :D mohaha har nästa en liter vodka och en Älskling TEQUILA!!:D yeey.. Och nej ska inte dricka upp allt hahaha ska ta lite av varje i Think:D..

Är faktiskt jätte seg idag:(.. jobbade idag, fick fgå upp 05:30 idag!! För jag började 06:30.. Aaa förstår inte hur jag orkar för jag är ingen morgon männsika!! det är det som är grejen.. men jag tror jag klara det bara för att jag får pengar för det :D FAST det är skit roligt på jobbet när man väl kommer dit grejer är bara att ta sig dit.. HAHA! Men men har vilat ut lite, sov ungefär 2 timmar:) sköönt!!! Men men nu är det dags att fixa sig!! Baaba




För några dagar sen fyllde min kära Tequila boy 18 år :D!! Hihi grattis igen och jag saknar dig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0