Måndag igen!!

Idag är det måndag och kl är snart 15:30!!!.. Jag sitter här och klipper ut massa bilder som jag har tänkt sätta upp på mig vägg eftersom vi inte har hittat några fina tapeter än.. Så då har jag iaf tänkt dekorera den på något sätt:P.. Hahah är jag inte smart? då känns det iaf lite som mitt rum!!

Igår hade jag och Ramin 4 månader!! i do i do i do i do love you... 
Så aa vi gjorde inte så mkt han hade jobbat så han somnade och då åkte jag hem istället för att ligga där själv i sängen.. Väldigt lyckad 4 månaders dag:).. NOT! Men men och innan de så hade vi varit hos Jonte, jag och petter. Sen så drog vi tre till Mc donalds eftersom Ramin jobbade så vi gick dit och sen gick hem till Jonte igen och kollade på film hahahah.. en sjuk film också hahaha!! Kommer inte ihåg vad den heter:P.. Men men det har varit min Helg:) inget speciellt faktiskt, hur har eran varit?



 Här bjuder jag på en söt trött BOBO




 och en skit sexig bild på gladafjortisJonte:D

Kommentarer
Postat av: ilaf

Åhii grattis grattis grattis <3

2009-03-23 @ 17:35:31
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0