Planering




Här sitter jag och försöker bli frisk!! äter smarriga jordgubbar med socker på :D.. börjar tänka på sommar!! Och jag och Vero har kommit fram till att alla som vill följa med får följa med.. Så jag och Vero ska träffas snart och kolla biljetter och boka resa nu på en gång! Så vi har det klart iaf.. för annars kommer det aldrig bli av som det aldrig har blivit.. sen dom som vill får jätte gärna följa med och vi hoppas ju själv klart att tjejerna kommer med, men dom kanske inte vill åka dit vi planerar då får dom göra som dom vill.. Jag tror jag och Vero har planerat att åka till Turkiet Alanya!!.. Så nu är det dags att spara massa pengar :D hihihihi Veerooo jag läängtar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0