Lycka till mamma!

Ja nu ska ja berätta kort om en tragisk händelse i mitt liv!!

Det var så att mamma var ganska stor en gång i tiden pga massa medeciner som hon behövde. Så hon kunde inte heller gå ner i vikt på ett normalt sett om man ska säga så, så hon valde att göra en operation för att förminska magsäcken.. Och från en början gick det bra!! Men sen så fick en inre blödning och sen vart det bra och sen så hände samma sak om och om och om igen!! Blödning efter blödning.. till slut så hamnade min käraste mamma i koma i ungefär 2 veckor kanske mer... Så då kraschade mitt liv! För första gången i mitt liv jag bad till gud att inte låta mamma försvinna.. Jag bad att hon måste komma till liv igen!! Bad och bad och bad varje dag och natt! Men så till slut vart allting äntligen bra<3<3<3 är så tacksam att jag har mamma...kanske inte har visat det på rätt sen men är så lyckligt lottad att min kära mamma kom tillbaks till mitt liv!! Sagapo mami!

Och nu är det så att vi är lite rädda för operationer och det så att mamma ska göra en imorgon! En skönhetsoperation.. Eftersom mamma har minst gått ner 50-60 kg så är det ganska mkt utöjd hud som finns kvar. Så hon ska få operar bort det i morgon bitti och få en fin och slät mage. Så är lite skakis över hur det ska gå! Så alla som läser det här inlägget snälla snälla snälla håll tummarna åt mig!!!..






Lycka till Mamma, Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas de gick bra :)

2009-05-26 @ 16:19:23
Postat av: Yasmin

Gick det bra då sötnos?

2009-05-26 @ 19:39:48
URL: http://ilovefood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0