Jag säger bara SUUVERÄÄÄNT (h):D


Har haft en tuff dag idag :D mkt dans i skolan, och sedan jobbet :D idag var jobbet skit kul :D jobbade för det mesta med Amanda:D sen så gick ja iväg och umgicks med Anthony :D Älskar mitt jobb och mina kollegor :D dom är så underbara :D Älskar sånna här dagar!!

Jag tror jag faktiskt är på väg att bli sjuk, men det har jag ju inte tid med:O.. Min hals gör så JÄVLA ont! Fuckfuckfuckfuck!!!! Men men livet är hårt ibland;) haha.. Pauli gick nyss hon var här idag och hälsade på sötnooos. En sån underbar tjej med så mycket omständigheter det är sjukt.. Hon är värd GULD(allt).. Så du vet pauli<3...

Men men nu har jag inte mer tid att skriva för idag:( måste sussa nu, har en stor dag för mig i skolan imorgon. Mycket träning är det! såå måste vila upp kroppen:D såå godnatt och sov gott alla underbara människor!



P.s Jag och Bashar ska ha en film kväll imorgon:D mohaha..



XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0