En sjukling på ingång

Nu är jag verkligen på väg att bli riktigt sjuk känner jag:/.. Det här är inte kul! Sov hos pappa idag med farmor, vaknade imorse med världens halsont och hela min nacke och rygg värker + känner smärta i bihålorna också! och det där är inget att leka med.. Men men jag får sitta och tvinga i mig massa te som jag direkt inte tycker om men är på en god väg.. Just nu sitter jag och tröstar mig själv med lite godis!

Jag antar att idag blir en myskväll för mig och mami! Eftersom jag mår som jag mår.. Vi får se på film och äta lite mysmys tillsammans sen vet man ju aldrig om man får sällskap eller inte:) Det är ju alltid tre personer som oftast kommer hit, Simon, Agnes och Pauli hahahah! Så får se vem av dom det blir ikväll om inte alla tre :O Who knows?:D Men men nu ska jag spela lite farmville och Yoville :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0