Better than nothing?!

Hahahah, hur roligt kan det egentligen vara?! Just precis innan jag satte mig här så satt jag och min syster och sjöng jätte "fint" i glas? hahahha sjuka i hjuuvuudeeet va?:D hahaha... Idag jobbade ju jag som ni har sett på tidigare inlägget:) Det var en jävligt stressig dag idag:O.. Vi hade massa erbjudanden så det var mycket och göra + att jag jobbade själv också i 5 ½ timme!! Knasigt men allt slutade bra.. Sen när jag är på väg hem får jag reda på att tjejligan hade varit hemma hos mig och självklart händer det bara när jag jobbar!! DUMMA ER TJEJER... Kommer hem tror ni dom är kvar? NEJ.. men dom har ju faktiskt skola så kan ju förstå:P.. Fick iaf lite sällskap och Joseph här efter han slutade jobbet.. Så han kom runt halv elva-elva tiden:D hihih BUBUUUUUUUU! Men men nu ska jag och Sofie fortsätta sjuunga fina låtar och päla yatzy :D Pussimouss




XoXo. Caroline Christine Carlsson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0