Finns faktiskt bara ett samtal ifrån dig!

Hallellååja.

Sitter just nu i köket i min egna lilla värld med min käraste datan och funderar ganska djupt om dagens relationer är och slutar! Jag och påly har en ganska djup konversation tycker jag haha. Men iaf tänker inte gå in på det!

Idag har jag träffat en gamla kompis till mig som heter Frida :D Det var ett ganska bra tag sen vi sågs så vi passade på idag när båda hade fria händer för att träffas. Skulle åkt till henne men blev att hon kom hit pga att jag och sofie inte hade något busskort för att ta oss hem med:P.. kanske dags och skaffa! Men iaf så hon kom hit med sin urgulliga Schäfer hund Nellie :D.. Helt underbar med mycket energi. Vi skulle kolla på film men icke blev de så, datan var för seg att ladda ner den där film jäveln! Så vi satt och garvade och snacka om gooda minnen hahahaha.. Som när jag och Frida åkte och hälsade på min farmor och farfar i Boden hahah.. Vi hade varit inne istan och jag ville ha en glass men fick inte det så då valde jag och Frida att rymma ifrån min farmor ett bra tag hahahaha så vi var borta någon timme och sen senare så klättrade vi in genom fönstret och låtsades sova i bäddsovan HAHHAHAHA vilka minnen.. Hallå för en lite glass jävel? hahahaha.. A gud va ja saknar dig Frida! Boden i sommar? :D hahah.. gick och lämnade henne vid station sen, hon tog 520 hem som gick 01:15. Tack för en rolig dag snuttan :D


XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0