I adore you

Inte direkt fint väder idag som man hade hoppats på men men finns inte mkt o göra åt saken! Idag har vi en besökare som vi alla har längtar efter o träffa! Jennifer Solis Blom:D Min älskade vän.. Hon sitter just nu och lockar min systers hår. Vi ska senare mot väsby hem till henne för att sedan se Barca matchen :D Vi kanske ska röra oss mot magget och möta några kompisar:) Men vi får se hur det blir. Idag har jag fått sovit ut lite SKÖÖNT!!! Känns som det var evigheter sen hahah fast det egentligen bara är typ igår hahahaha.... Ska börjar fixa mig snart:) Undrar vad det blir för god middag idag? (a) är faktiskt lite hungrig:O...



XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0