Moulin Rouge tonight baby =D

Woohoooo!! Idag blir det världens roligaste skiva.. Min "gamla" klass säger att det är min klass fortfarande hahah. Iaf dom har skiva idag och temat är Moulin Rouge :D Så tonight girls ;) We're goin to bee Naughy giiirls all night long ;) mohahaha... Det blir jag och Patricia som ska gå :D Kommer inte ihåg vilket ställe de va men kommer iaf ihåg att den skulle vara i samma byggnad som Münchenbryggeriet. Så jag är fett taggad men är lite osäker på vad jag ska ha på mig :O kaaaos är de just nu.. Snart kommer Eleonora, Irma och Yohanna hit för att fixa sig så vi har ju super make up artisten Syster Sofie :D så de här kommer bli great! Såå aa tänkte bara medela er detta :D men nuu ska jag gå och förbereda mig lite ;) Chaaous Katter :D





XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0