Daisyvovven!

Blev väckt av ett samtal från systerSofie, vakna nu har en överraskning till dig du måste vakna! Varför då säger jag ? Då säger hon då bli de ju ingen överraskning, sen började båda garva hahah. Sen sa hon är hemma när som helst så upp ja ba okej hejdå!

TITTUT SÅ VA DEN EN HUR GULLIG HUND SOM HELST :D

Dianas lilla vovve på 5 månader :D hihihi, helt glad som helst i love her.. Känner verkligen att jag vill ha en vovve ja med! Jag och Sofie har disskuterat lite, så vi ska bara övertala mami lite ;) sen får vi se, håller tummarna iaf ;D

Men men just nu är Agnes här så vi tänkte sätta på oss badkläder och hoppas ner i badkaret ^^ hahah vi är skitsugna på att bada :D hhihi.. Sen så ska jag nog till Patricia och klippa topparna lite för dom är ganska slitna:O




XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0