I have a good feeling on this, this time..

Hola people :D


Idag ska va ha en liten mysdrickkväll, det är ju en starndad grej jag och Bashar och hans grabbar har :D.. Det ska bli kul :D Vi har köpt en låda vitvin och några cider och en Tequila :D Sen vet ja inte va dom andra ska dricka men de är iaf till mig, Filippa, Lindabinda och Sussi :) Och vet ni vad, Bashar ska ta med sig vattenpipa :D det var hundra år sen känns det som iaf hahah :D senast i sommras vid badberget hahha :D.. Men nu blir det iaf en hel vattenpipa inte en trasig hahahha!! Men ikväll ska de bli kul :D

Måste lugna ner mig lite haha jag och Filippa åt nyss kebabpizza så magen är helt full!! Så aaa jag kanske tittar förbi lite senare om det passar mig :D





XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0