Lista 2009

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
Åkte utomlands utan några föräldrar ( me&murris )

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaa :D Krooo

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Har aldrig varit med om sånt, är glad för det!

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet  (Alanya)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Har inget att sakna, som jag kommer på!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
6november, 21juli-3augusti och 3juli

8. Vad var din största framgång 2009?
Att inte förlåta så lätt men endå se mina fel.. och SKOLAN

9. Största misstaget?
hmm, dunno?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Småsjuk, men allvarligast va nog min knäskada:(

11. Bästa köpet?
Biljetten till Turkiet

12. Vad spenderade du mest pengar på?
NÖJEN SÅ KLART ;)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Turkiet resan med murran, och min systers hemkomst! Och besök från Grekland..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lukie D - Wanting you more hahahahha

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Glaaaaadare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
No comments

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Allt onödigt tjaffs och bråk ^^..


18. Favorittidning?
Läser inte tidningen

19. Favoritprogram på TV?
Americas best dancecrew, So u think u can dance

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata har jag svårt för men ogillar, ja!

21. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok^^

22. Största musikaliska upptäckten?
Ingen speciell, i think

23. Något du önskade dig och fick?
Om jag fick ;D

24. Något du önskade dig men inte fick?
Det kan man väl säga:P man kan inte få allt man pekar på

25. Årets bästa film?
New Moon och AVATAR..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
En stor lokal fest men 100 underbara personer! Fyllde faktiskt 18 :D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Allt de onödiga som har hänt:)

28. Vad fick dig att må bra?
Fam. Murris och Rare!

29. Kommer du ha några nyårslöften iår?
Känner ingen mening för det^!

30. Vad har du lärt dig under det här året?
Mycket! Låt inget/ingen trycka ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0