Nu var det dags igen :)

Japp, här hemma är det helt stökigt.. Lådor överallt haha! Imorgon flyttar vi till Rotebro, så vi kommer hålla på hela natten oså men det jobbiga är att jag och Sofie jobbar imorgon så mamma är ju helt själv och det går ju inte. Så just nu håller jag på o försöker byta bort min tid imorgon så att jag kan hjälpa lilla mamsi :) Har väldigt blandade känslor för flytten. Det känns på kul och tråkigt att flytta tillbaks till Rotebro men lägenheten är jätte mysig och har ju faktiskt bott i några hus därifrån så allt kommer nog gå bra! Men nu ska jag iaf forsätta packa ner mitt rum. Har rensat allt så det blir mkt att kasta/sälja mihihi.. Ses senare people :)



En skit gammal bild på mig och min syster hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0