En sista minuten låter bra.

Chacha bloggen! Det är Carro här. Just nu håller jag på och lagar lite mat makaroner och korv och det ska faktiskt bli gott med det. Till efterrätt blir det jordgubbar doppade i choklad :D fyfan va gott det kommer bli. Idag jobbade jag med Jennifer och Pejman och jag och Jennifer planerar resor :o... Och hon och jag har bestämt att vi ska åka till Arlanda en morgon innan allt öppnar och vänta. Sen när det öppnar ska vi va bland dom första som frågar efter sistaminuten biljetter och vi vet inte vart men något skönt och varmt stället! Och det kommer bli så jääääääävla naaajs GAAAAAAAAAAAAAH jag blir galen!!!!! JENNIFER VI DRAR NU.....

Men men nu är maten klar så det är dags o ETA! Chaau.

XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0