agnes elvira sundberg

Du är guld värd min käraste vän. Är så lyckligt lottad att ha dig som min vän. Vi har gått igenom mycket tillsammans både gott och ont, inget emot varandra men tillsammans mot andra! Och det har gjort vårat band mycket starkare och vi vet vad vi står för och vart vi har varandra. Igår fanns du för mig, du kanske inte var brevid mig men endå så va du där. Du gav mig styrka, du gav mig råd, du gav mig kärlek, säg mig vad du inte gav mig. Vi har aldrig bråkat eller tjaffsat och det är jag glad över men om de skulle hända vet jag att vi skulle fixa det igen. För jag vet att ingen av oss skulle hugga varandra i ryggen så hårt. That I know for sure! I love you girl! You rock my world. Finns mycket mer att säga men sparar det till dig face to face!



Du är min vän nu & föralltid<3



XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0