He don't want it

Heejsan.

Pratade nyss med Eleonora i telefon och planerad att vi ska ses nu i helgen, det ska bli jätte mysig. Det var ju ett tag sen vi träffades så it's time:D. Agnes ligger i min säng så sött och sover hahaha med mitt gosedjur som är en hund som jag brukar sova med när jag känner mig ensam MEN inatt baxade Agnes den från mig, JÄVLA MURRA! Snart ska jag röra mig mot tåget för att komma till jobbet i tid! IDag jobbar jag 16-21 och tror jag ska gå till mitt favoritställe efter och försöka rensa tankarna lite. Det brukar oftast hjälpa! Så aa det är min dag idag. Skulle ha träffat en vis person men det blev inte så Men men life goes on. Pusshej

XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0