Baby where you at?

Lite påverkade kanske?! Är hemma hos min pappa idag och det har varit jätte mysigt. Just nu ligger pappa och sussar i sin säng och Sofie väntar på mig i bäddsoffan. Ville bara logga in på datan en stund innan jag går och lägger mig. Idag har jag,Sofie och pappa haft en lite"middag" och så har vi drukit lite och umgåtts alltså spelat kort och drivit runt haha (som vanligt). Imorgon ska jag träffa Ibbe och vi ska hitta på något ruligt:D Pratade om Cyber town eller något men det beror på vädret också :D Annars blir det väl det vanliga;)... Kl är faktiskt bara 02:00 just just nu och jag är faktiskt lite sömnig men det beror nog på Alkoholen^^..

Pratar med Agnes just nu på msn och hon måste ju verkligen visa en kille! Tror ni inte jag dör? JOOO.. Inte okej Agnes! Och så pratar vi om sommaren och så, så vi får se hur det blir. Det kommer iaf bli jädrans kul mihihih! Agnes agnes agnes.. lilla murran! Saknar dig..

XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0