Do I have everything under control?

Idag är det bara en helt vanlig dag! Men inte imorgon för imorgon fyller faktiskt jag 19år:D Det visste ni inte va;).. Idag har jag varit ute hela dagen njutit av solen även fast det har varit lite blåsigt! Vi drog till centrum och satte oss och fikade lite! Jag, mamma och Sofie:) Sen så fick vi sällskap av två möss också :D Simon och Jenny hihihi.. Men nu är jag hemma :D och vi ska aldelles strax äta middag :D Det blir Carbonara:D Sofie är kocken idag! Va händer senare ikväll då? Vet inte, ingen aning men tror iaf att det blir film kväll igen :D hihihi.. Igår va Bashar, Alex och Filippa här vi alla skulle se på film men vi kom inte på någon innan Ippa var tvungen och dra hem:(.. Men det vart film för oss andra :D.. Så det blir nog film kväll igen:D men men nu är maten klar och det är dags att äta :D Heeejsveeejs :D


XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0