I have no fuckin idea ...

Tumme tumme tumme tumme läk snabbare. Är trött på det har gipset, har börjart bli van att inte ha en tumme och det är inte alls bra. Läks nu dummatumma! Imorgon/Idag är det Filippa och Lindas skiva och temat är "Jag kom fel" och jag har fan inga idéer and it sucks... Imorgon blir det förkrök någostans men vet inte om vi ska vara ute någonstans eller hemma hos någon men det tar vi när alla är vakna! Snart är det nog dags för mig att sova men Ibbe messa nyss så man vet aldrig vad som händer då ^^.. Men jag säger iaf Hejdå & Godnatt pusspuss griseknorrar.


XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer
Postat av: Jakobmarita

Great work,webmaster,nice design!

2011-06-27 @ 08:21:55
URL: http://jakobmarita.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0