Min älskade fina tumme är äntligen tillbaks

Goddagens på er fläskbitar.

Idag är det ingen fin dag ute, mår illa av kolla ut genom fönstret! Det blir direkt ingen ute dag idag. Kanske kolla på film eller något och bara ha de lite mysigt och det skadar inte med lite myssällskap men det får vi se ;).. Imorgon får jag jobba :D det var tre veckor sist! Har ju varit sjukskriven i 3v. men nu är det dags igen :D Gipset är borta och det är underbart! Känner lite smärta när jag böjer den men det tillhör allt kan ju inte vara bäst på engång. Snart ska jag hoppa in i duschen och verkligen DUSCHA. Det har jag inte fått göra på 3v. eftersom jag alltid har fått ha en plastpåse runt handen och så.. Jobbigt va det! Fick bara duscha korta stunder men nu snart idag ska jag ta igen det ;D...

XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0