När klocka är mycket och det är sängdags.

Jag har insett att min senaste kyss va med undis<3
Jag lyssnar inte alltid på min magkänsla (som jag borde)
Jag pratar lite för snabbt ibland
Jag tycker om att mysa
Igår var jag med badskrutt
Min första riktiga kyss riktiga riktiga va U.N.D.E.R.B.A.R
Jag avskyr när folk frågar hur gick det när jag har gjort mig illa (prata inte&rör mig inte)
Kärleken är KV just nu MOHAHAH
Jag gillar att umgås med dom bästa
Jag kommer alltid att vara den jag är
Jag är hemligt förälskad i JAY HERNANDEZ
Sist jag grät var
Igår.. (pga film)
När jag är glad smittar det av sig
När jag vaknar på morgonen ser jag ut som ett mongo
Innan jag går och lägger mig sätter jag alltid mobilen på ljudlös
Just nu tänker jag på är jag är en BAD GIRL! (inna good way)
Idag har jag fått jag ta av mig gipset från min hand:D
I natt ska jag försöka få någon skönhetsömn
I morgon ska jag höra av mig till Undis
Jag vill verkligen
SHOPPA..



XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0