Did I have a sweet 19?

Igår var det min födelsedag och det var absolut den sämsta födelsedagen i mitt liv hahahah.. Det blev att jag var på sjukhuset hela jävla dagen..  Åkte till Vårdcentralen i Rotebro kl 13:00 för och kolla upp min käraste tumme! (Spelade basket i söndagsnatt) Så han kollade upp den, min läkaren allstå! Men han tyckte att den inte såg särskillt bra ut så han skickade mig till Löwet i upplandsväsby där jag röngta tummen för och se om det var en brutning så va där ett ganska bra tag sen så skickade dom hem oss och sa att dom skulle ringa upp! Tror ni jag hann vara hemma länge? NEJ! kom hem, skulle åka till centrum med pappa och sofie för att äta på subway.. Då får vi ett samtal av mamma och säger att vi måste åka till akuten och så att dom skulle kolla upp allt IGEN! fyfaaan fick inte heller äta för jag kanske skulle få operera och sövas ner! Tur att de inte behövdes... Men iaf fick tills slut gibsa tummen min!! Så aa jag kom hem kl 01.00 på ett ungefär.. FIN FÖDELSEDAG?

MEN jag har så fina vänner som kom och besökte mig som gjorde min dag:D Tack Filippa, Tack Linda och Tack Martina:D Ni är bäst love u guyz <3<3




XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0