It sucks to be you..

Då är man sjuk igen (suck). Varför ska man alltid bli sjuk vid fel tillfällen?! På fredag är det skiva som gäller då vill jag faan va frisk punk slut. Just nu ligger Filippa sött och sover i soffan haha loppan somnade visst! Idag har jag haft sällskap hela dagen och det har varit jätte mysigt. Min tumme börjar bli bättre skulle kollat till den i tisdags men det kom en sak i vägen. Så tänkte röra mig dit imorgon för att kolla om allt som det ska mihihi.. Men nu kom Simon precis tillbaks så vi ska fortsätta att spela kort :D Chaaauus påer.






Bjöd på några bilder från en skiva Ja och Märran va på ;)



XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0