Aa det är fan dags nu.

Jag ska fan ta körkortet! Jag har inte varit så intresserad att ta det förut men nu känner jag fan att det är dags. Jag kanske inte behöver köpa bil nu och så men iaf ha körkortet och ha det klart. Det kan vara riktigt bra vid vissa fall att ha det, som t.e.x akutfall eller hyra en liten flyttbuss på statiol eller något, eller hur? Så nu är det dags, får köpa boken och börja plugga så att de är bara och börja köra och klara alla prov!! Jag tror inte att de kommer vara någon svår match för mig, tror de är något som jag kommer klara lätt :) Teorin kommer dock va lite svårare än körningen men nee inte ska jag faila :) hihihi.. Tycker iaf att det här låter som en bra idée!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0