Caroline á la kött&svamp pasta

OMG vad god mat jag lagade nyss, ni anar inte.. Idag lagade jag maten och det blev pasta och jag har döpt den till Caroline á la kött&svamp pasta.. Mamma och Sofie fick bedömma och dom gav det 9/10 och då kan ni ju tanka er hihi, fan vad stolt jag blir! Kanske borde bli kock? haha ne, men hemma i mitt egna hus SÅKLAART!

Här har ni receptet;

Pasta (Penne Rigate)
Lövbiff - själv så valde jag att strimla köttet
Gul lök
Purjolök
Vitlök

Paprika (röd)
Champinjoner
Köttbuljon
Samal Oelek
Matgrädde
Créme fraiche
(svamp&kantarell) Ica's egna märke.
Svartpeppar
Permasan ost
(det är en smaksak)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar jättegott! Vilka mängder använde du? :)

2010-11-03 @ 19:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0