Dinner is ready

Hejiihej.

Datan har krånglat mkt har inte kunnat blogga vet inte varför! Ska nu äta middag och det blir Spagetti och Köttfärssås muumsigt. Efter maten tror jag att jag ska hoppa in i duschen för sen senare kommer Frida hit och jag ska färga hennes hår. Hon ska gå på blind date idag gissa om hon är nervörs hahah, du är modig Frida jag skulle aldrig våga haha.. Sen efter jag färgat Fridas hår vet jag inte vad jag ska göra, Filippa skulle kanske ut med Nikita och dom, jag kan tyvärr inte följa med no money honey!!! Så jag kommer nog bara vara hemma ikväll om inte Habi har lust att komma förbi hihi...

Bild på mig från i sommras när jag var blondie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0