harry potter and the deathly hallows part 1

Godkväll.


Som jag sa, skulle inte kunna uppdatera förns nu och det är dagen efter! Igår natt när jag kom hem försökte jag skriva ett inlägg men det gick inte, så det får bli nu.

Hon ville kolla mobil så vi drog till Kista den här gången. Ja jag kan ju säga att mobil va typ de vi inte kollade på ahahha hon kom hem med massa kläder istället! Vi gick in en butik hon kom ut med något, ganska lik mig när jag själv har pengar:P. Sen efter vi hade kollat och handlat lite så valde vi att gå och äta så de blev en souvlaki för mig och gyros för Filippa, och gissa om jag saknade Grekland?? Om jag gjorde.. Iaf vi satt och åt och bara snackade massa gojja som alltid! Sen så tog vi en till runda innan centrum skulle stänga och då helt plötsligt så hamnade vi på bion haha. Aa Filippa snäll som alltid bjöd mig på bio så vi tittade på Harry Potter hihi, vill bara se den andra delen nu!!! Jag älskar Harry Potter filmerna, är som ett barn när jag ser dom hehe.. Så vi såg på bion och köpte lite snacks och så, filmen var bra jag är nöjd:D.. Sen drog vi hem och nu är jag här :) så aa så såg min roliga dag ut :D

Älskar dig bästaste bästa vän<3


Kommentarer
Postat av: Ilaf

Åh söta carro och ditt fina skratt!

2010-11-20 @ 16:12:24
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0