I can't stop thinkin about it..

Tjatja.

Nu har jag snart ätit klar min goda middag. Det blev en ganska lätt middag tycker jag, åt kycklingfilée med sallad och Tzatziki och gissa om det var gott!! Har fortfarade lite kvar att njuta av. Sallad består av kruksallad,tomtar, olija, salt och citron så blandar du allt och så e det klart. Kan lova er att sallad är skit god, den känns dessutom fräsch också och det är tack vare citronen, så jag säger att in borde testa! Mägnderna väljer ni själv hur mkt ni vill ha. Men jag själv gillar när det är mycker citron smak! Efter maten tänkte jag hoppa i badkaret och kanske bada lite och dessutom ladda ner film som jag,mami och syster kan kolla på. Så det blir väl nångång efter 9 för då har Sofie kommit hem hihihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0