I missi missi miss you

Oj tiden bara flög iväg haha.. Vart ingen film men vi fick lite sällskap av mammas kompis Marina. Hon kom hit på kaffe och smakade på mammas goda kakor och gillade dom extremt mkt hon med! Så vi satt i soffan alla fyra och bara snacka minnen och massa gojja, jätte mysigt faktiskt.. Kanske ska haka på mamma och Marina imorgon när dom drar till Sollentuna en snabbis innan jag ska träffa Fridisen, men det avgör jag imorgonbitti.. Iaf kvällen vart mysig och jag är glad, så jag tror de är dags för mig att gå i sängs så jag säger godnatt nu!



Här min äldsta syster som bor i Grekland.. Min extremt snygga syster JAG SAKNAR DIG!




Godnatt&Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0