It's Friday

God dag!


Kom hem lite sent igår och så fastnade jag i soffan med Filippa och snackade massa gojja ett bra tag! Igår åkte vi ju till Kista där vi shoppade lite granna så tack älskade syster! När vi hade varit där ett bra tag och satt och åt så bestämde vi oss för att gå på bio. Jag och Filippa pratade redan på sms så då bjöd jag med henne. Vi behövde bara åka förbi Sollentuna centrum en snabis eftersom Sofie behövde gå in på Make up store och köpa lite nya grejer, så vi drog dit och Filippa kom till Sollentuna för att möta upp oss.. Medans Sofie var inne på Make up store ett bra tag så drog jag,mamma och Filippa till ett Café och drack varmchoklad och väntade på Sofie. När Sofie var klar och vi var på väg mot tåget mot centralen mötte vi en av våra barndoms bästis som vi drog med oss på bion, så då vart det jag, Filippa, Sofie och Robin som drog in till stan :) Vi valde att se Due date och jag rekomenderar den verkligen, den var sjukt roligt hahahah skrattade genom hela filmen typ!!! Efter bion drog vi hem och fastnade på soffan och sedan somna haha så såg min dag ut igår, JÄTTE ROLIG!!!

Hur var er dag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0