Love it

Förlåååt förlååt förlååt!! Hemskt dålig uppdatering, ja vet.. Har inte varit hemma något efter kryssning, har sovit hos Frida hela helgen kom faktikst hem igår kväll. Var och gjorde naglar hos min vän Sandra igår och jag är så jävla nöjd (visar bild nedanför ). Jag ska berätta om kryssningen lite på ett senare inlägg och där får ni också se bilder. Tänker bara säga att kryssningen va grymt kul, och jag hoppas att Maxine fick en underbar födelsedag. Idag har jag bara tagit det lugnt och färgat håret och så. Ibbe var här tidigare idag så därför har jag tyvärr inte skivit nått inlägg tidigare idag men det här får duga! Jag lovar att jag ska bli bättre på att skriva för er som är intresserad, I'll do my best! Iaf ni ska få se en bild på mina naglar, så aa ni får bli lite avis ;) Jag älskar hur Sandra gör naglar, finns inte en gång jag inte blivit nöjd!

Hennes hemsida är; Sandrasnaglar.se

Om ni är intresserade och vill ha nrt så är det bara och säga till så ger jag er det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0