Ni kommer alltid vara bäst!!!!

Godmorgon männsikor!

Är på så jävla bra humör :D, Sofie och jag lyssnar på Backstreet Boys och dom gör en alltid på gott humör! Alla minnen asså haha va underbar känsla man får!! Vi har suttit och sjungit massor av deras låtar nu när vi ätit frukost och vi ska fortsätta med medans vi fixar oss. Fyfaan va jag är glad så glad så jag nästan kan börja gråta!! Helvete :D:D..

Iaf ska börja fixa mig nu och så för att kunna röra mig till Kista så fort som möjligt, Sofie vill åka tidigt så vi slipper mycket folk och de kan faktiskt vara skönt:) Så nu ska jag forsätta blir glad hihi :D


Älskade BSB ni är fortfarande mina favoriter<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0