My bad

HeyHey.

Segis igen.. aa igår gick jag och hämtade ut CV som jag sa att jag skulle göra, tror jag tog ut 10st. Sen efter så gick vi och fikade på Balders, jag och Sofie tog en varsin räkmacka (jätte gott) mamma tog bara en kaffe men hon fick smaka lite av mig! Vi fick också lite sällskap av Ibbe och Ahmed. Dom båda skulle köpa mobiler så dom kom förbi oss en stund innan. Jag själv vart ju sugen på en ny telefon och dessutom så behöver jag en!! Min mobil är knaaaaas, vatten skada.. Så jag fastnade nog på den nya Galaxy telefon, så jag ska vänta lite och köpa den senare. Min baby köpte den så har checkat in den lite och har lite kvar att kolla in..DEN HAR EN SKIT ROLIGT SPEEL IAF, Crazy birds hahah vi har suttit och spelat de typ hela dagen idag hahahha.. Aaa älsklingen följde med hem dåra och han sov här och tyvärr så åkte han nyss! Men men har ju datan som sällskap. Sofie sover för hon ska jobba och mamma är hos en kompis så datan är min buddy just nu :).. Va gör ni för nått roligt då?



Fina familjen på tåget

På Balders med dom goda räkmackorna


Kommentarer
Postat av: Vetleelina

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-12-29 @ 16:10:25
URL: http://vetleelina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0