The sky is the limit

Hej Hej:) Bloggade tyvärr inte igår, drog till Sollentuna där jag mötte upp Sofie, mamma och Ibbisen. Vi gick runt kollade lite och handlade lite nytt smink och det behövdes verkligen! Köpte två foundations på Make up Store som jag har tänkt blanda så jag får den rätta färgen, sen köpte jag en rosa puderborstte haha skit cool visar er sen. Jag gick till H&M också och handlade ett mineral puder och en ny mascara! Bra inköpt faktiskit! Sen kom jag hem och Ibbsen följde med. Vi kom hem åt god mat och kollade på Real Madrid matchen samtidigt hihi.. Sen efter maten hade lugnat ner sig i magen så valde vi att kolla på film, så vi gick in i rummet och kollade på Shelter, jag, sofie och älskling. Sen var det dags för Sofie att sova eftersom hon jobbar idag! Men då valde jag och ibbsen och kolla på en till tror den hette Edge of darkness :) men vi somnade efter halva filmen hade gåt hahaha.. det var min dag igår, en mysigt avslappnande dag, hur var er dag?

Nu tänkte jag och älskling bada lite så vi hörs senare Puss&Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0