Wish me good luck.

Hello people.

Har gjort klart mitt CV och så har jag tagit bild nu som jag ska ha. Den blev helt okej faktiskt, den får duga! Imorgon ska jag åka till Sollentunas biblotek och sätta ihop hela CV:et och ta några kopior och sen är det dags att ta en runda och lämna in på lite olika ställen, de bara köra :).. Hoppas jag får lite fångst då, önska mig lycka till! Hmm va ska jag ha på mig då? får kolla igenom min garderob imorgon och rota fram lite hehe.. Allt kommer tillslut ligga på sängen, som det alltid blir opsi.. Nää den här gången ska jag faktiskt tänka mig för och försöka hålla grejerna i lådorna (a). Ni får se imorgon hur jag kommer se ut och hoppas de blir bra :) Snälla önska mig lycka till KISSES..





















Bjuder på denna :)

Kommentarer
Postat av: agnes

såg de här nu!! hoppas de gick bra hihih :D

2010-11-17 @ 15:34:27
Postat av: Haakonbettina

Thanks, keep up the good work.

2011-02-23 @ 07:45:26
URL: http://haakonbettina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0