2010-10-12

Fan vilken hosta jag har, den irriterar mig som in i helvete! Ni vet när det känns som att man sväljer dam hela tiden, aa sån hosta har jag! Och det typisk är ju att den bara kommer på kvällen när man börjar bli sömnig men så är det ju alltid, INTE OKEJ.. Imorgon ska jag gå och sola i Rotebro igen, jag tycke om det bättre än där jag brukar sola. Sen efter jag har solat ska jag träffa min älskling, känns som det var evigheter sen även fast det bara va någon dag sen bortsett från lilla stunden vi hälsade idag som var i typ en kvar! Vet inte vad vi ska hitta på men något blir det... Vill iaf pussa och kramas med min googi.

Åååh vet ni vad!!! Idag köpte jag sånt där graffitinagellack och jag är så nöjd. Jag köpte en gul och en konblå fyfan va jag är nöjd. Jag och Sofie har målat naglarna hihih..  Jag valde rosa och gul medan Sofie valde rosa och den konblåa och fyyfaan va det vart snyggt! Dessutom hittade jag massa annat som jag vill handla och det kliade så ap mkt i händerna när man gick i affärerna.. Men nej jag var duktigt som höll mig! Nagellacket har jag letat efter länge så nu fan köpte jag dom när jag hade chansen hehe...

Nu ska jag nog bara ta det lite lugnt framför datan innan jag går och lägger mig.. kommer nörda mig på facebook och msn hehe.. OM INTE jag spelar lite spel på datan, det är ju också grymt kul ^^ Jaaaa det ska jag nog göra, Heeeeej så länge :)



Bild på våra naglar, galet snyggt eller hur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0