Det blev en lista

Jag har insett att min senaste kyss: var som en dröm.
Jag pratar: ganska snabbt, hinner inte själv med ibland.
Jag avskyr när folk: tro sig för mkt eller snackar skit om varandra bakom ryggen.
Min bästa vän är: dom underbaraste vännerna som finns.
Kärlek är: obeskrivilig på alla sätt
När jag borstar tänderna: skummar jag sönder min mun.
När jag lagar mat: improviserar jag för det mesta!
Jag tänder på: min sexbomb!!!
Jag är rädd för: att misslyckas.
Den värsta känslan är: gråtpanikångest!
Den bästa känslan är: när man saknat en person för mkt och äntligen omfamnas i dens armar igen. 
Jag är bäst på: att spendera pengar.
Jag är sämst på: spara pengar.
Om jag va ett djur skulle jag vara: en katt jag kommer och går när jag själv vill (a)
Min mobiltelefon är: gammal men bäst.
När jag vaknar på morgonen: så kollar jag alltid på kl och somnar om hehe..
Just nu tänker jag på att: shoppa massvis med kläder och skor osv..
Bebisar är: underbara när dom skrattar och sover.

Kommentarer
Postat av: Pellefride

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2012-01-17 @ 07:36:54
URL: http://pellefride.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0