Oh noo.. here we go again

Och det bara regnar och regnar! Fyfan, jag gillar inte regn, jag gillar inte höst eller vintern blää.. Det är ju typ så att man måste ha vinter jacka iaf på kvällarna!! Ne inte okej..

Jag har verkligen problem att somna på nätterna, va är det med mig? HJÄLP! Jag kan ligga i soffan titta på taket ett bra tag och blundar men somnar jag? Nää.. Sitter vid datan lite och försöker bli trött och så lyckas jag bli de, jag går och lägger mig men somnar jag?NEJ!! Börjar titta på tvn för de brukar hjälpa MEN GÖR DET DE? NEJJEE.. Faan asså jag ligger och vrider och vänder hela tiden och försöker och försöker men nej jag somnar inte förns typ 5-6 på morgon varje gång.. Det är inte kul! Får fortsätta kriga som en idiot..



jag just nu helt trasig efter natten/morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0