Tack för hjälpen Johnblund "verkligen"..

Godmorgon säger jag.. Sitter i köket med mamma och Sofie, vi äter cocopops och det är super gott. Jag och Sofie ska snart röra oss mot Sollentuna för att sola den här gången. Skulle ju möta upp Agnes med det blir inte så, varken hon eller jag fick någon sömn inatt båda somnade efter 05:00 så jag sa till henne att hon kunde somna om igen så ses vi sen vid 18:00 tiden. Är grymt taggad för ikväll för det var evigheter sen jag och Agnes var ute tillsammans (förutom Grekland). Hihi vi vet inte riktigt vart vi ska än men vi kanske ska möta upp Martina, Yasmin och dom och dra in någonstans tillsammans.. Iaf ska fixa mig nu så att jag kommer iväg nångång Shoohej jag tittar in senare :)

Jag och Maria på Olearys för ett bra tag sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0